Tuesday, July 1, 2014

Super set Mighty 3 Gems



Wah gitu... tajuk macam tak nak kalahkan? Bagi saya set M3G memang SUPER sebabnya bagi saya set ni memang amat membantu saya tanpa set nie saya akan alami masalah-masalah seperti kelesuan, keletihan, kurang kecergasan adalah amat penting untuk saya kekal cergas dan cerdas sepanjang hari terutamanya di bulan Ramadhan kerana sayakan super mommy, seharian bekerja di ofis, kemudian menguruskan anak-anak (ambik anak di rumah pengasuh & sekolah, memasak, mengemas dan macam-macam lagi tugas sebagai seorang isteri dan ibu)  tahun ni tahun ke2 saya berpuasa dengan set M3G dan saya akan terus setia dengan set M3G ni.. Puas hati dan memberikan kesan yang menakjubkan buat diri saya, anda pula bagaimana?

Set Mighty 3 Gems sesuai untuk :
✏ Ibu mengandung
✏ Ibu menyusukan anak
✏ Warga tua
✏ pelajar
✏ individu yang bekerja berat/dibawah cuaca panas terik
✏ seisi keluarga

Kebaikan yang diperolehi :-

☺ membekalkan multivitamin, multinutrien & zat galian utama untuk badan
☺ memberi tenaga keperluan harian tambahan terutama dibulan puasa
☺ terbaik diambil sewaktu sahur & juga bila berbuka puasa
☺ amat membantu bagi ibu yang berpuasa dan menyusukan baby
☺ membantu dalam meningkatkan tahap kepekaan dan tumpuan
☺memelihara kesihatan badan secara menyeluruh


No comments:

Post a Comment